piątek, 10 maja 2013

Czas na powrót...

Witam po bardzo długiej przerwie...

Niestety miałam problemy z internetem i nie mogłam aktualizować bloga....
W tym czasie wiele się wydarzyło...
Miałyśmy i w sumie nadal mamy miłe odwiedzinki z Polski, ominęła Was również imprezka towarzyska, wycieczka do Trondheim......postaram się bywać tu częściej i w końcu mam możliwość poszukania inspiracji i poczytania nowinek na Waszych blogach:))

A dzisiaj tak na wstępie chciałam pokazać Wam trochę mojej pracy...i serdecznie zaprosić na usługi kosmetyczne wszystkie dziewczyny z okręgu Nord-Trøndelag :)))


Rzęski...profil C dł. 8,10 0.20



i pazurki żelowe z pięknym kolorkiem hybryda La Femme color Beach Party


Miłego dnia życzę...





3 komentarze:

  1. Masz genialne paznokcie ;) Bardzo ładny kolor ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzęsy!:) A kolorek świetny!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....