czwartek, 23 maja 2013

HIGHLIGHT MAKE-UP like Kim Kardashian

W dzisiejszym wpisie chciałam pokazać Wam makijaż jaki dzisiaj wykonałam...

Ostatnio natrafiłam na Highlight Make-up...chyba jako ostatnia to zobaczyłam:))) Makijaż ten podoba sie chyba wszystkim... W szczególności jest przeznaczony dla pań w moim wieku:) gdyż rozświetla, pięknie konturuje twarz i przede wszystkim odmładza...

Poprawnie wykonany makijaż pokażę na końcu wpisu, a teraz pokażę co mi wyszło...zaznaczam, że to mój pierwszy raz z typowym konturowaniem twarzy kamuflażami...i to na tym się skupiałam jeśli chodzi o podobieństwo...Makijaż oczu jest lżejszy;)







                         



  Poniżej znajdują się wszystkie kosmetyki jakie użyłam do makijażu...


mam nadzieję, że Wam się spodoba:)))
A tu makijaż Kim...Mam nadzieję, że kiedyś wyjdzie mi bardzo podobny;)


Życzę miłego dnia wszystkim...buziaki!!!!


8 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło, muszę sama wypróbować tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raczej staram się na twarz nakładać jak najmniej makijażu, ale generalnie makijaże Kim zwykle bardzo mi się podobają. Twój wyszedł bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż;) Wyszedł Ci ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. I am not a KK fan but I love how you applied your make up, very flattering!
    FF

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię do Ciebie zaglądać :) Pięknie wyglądasz, masz świetne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym nauczyć się modelować twarz za pomocą makijażu :). Niestety mam dwie lewe ręce do takich rzeczy ;/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....