piątek, 24 maja 2013

DAY MAKE-UP

Z racji deszczowej pogody postanowiłam kolejny raz pobawić się makijażem.... Tym razem bardziej codzienny, choć starałam się również rozświetlić twarz...na bardziej taki typ glow...

Zawsze podobają mi się makijaże promujące kosmetyki rozświetlające...

Podkreśliłam również mocniej brwi z czego jedna wyszła grubsza... ale to nic:) usta delikatnie muśnięte błyszczykiem.... Cienie również perłowe w kolorach starego złota, delikatne podkreślone ciemno-grafitową kreską.... A wyszło tak....




Kosmetyki,których użyłam...


Tymczasem miłego dnia:)

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki makijaż. Delikatny, a zarazem ma to coś w sobie. Chętnie poddałabym się, żebyś mnie wymalowała.

    http://beznudyyy.blogspot.be
    http://facebook.com/beznudyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)
    Obserwuję
    +zapraszam do mnie
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż, bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczniutko ....! Beatko uzywasz tego pudru ? Egipskiej Ziemi? dalam go kiedys ,,zbadac " u Dermatotoga- wykazalo duzo zbednych skladniköw , ktore powoduja zmiany , oraz wypryski na twarzy- n.P-Metal.Nie reagujesz podobnie?
    Buzka ! Pozdrowienia ! Pa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomnialam dodac - Ciocia Krysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie makijaże nie są ani za lekkie ani za mocne :)

    Piękny ten makijaż jak zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatnie, a przy tym kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved your blog!!
    Maybe you can visit mine, it's about fashion, lifestyle of my natal city and more.. hope you like it.

    Follow me back I'm your new follower :))


    www.walkingon-gdl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely makeup, very natural :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the subtleness of your make up, nice lesson!
    FF

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny delikatny makijaż, idealny na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ładny i delikatny ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie delikatny makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....