środa, 21 listopada 2012

AFTER WORK

Hejooo
Już jestem po pracy. Nie było dzisiaj tak ciężko tym bardziej, że nie pojawiły się u mnie wszystkie umówione klientki. Z tego względu miałam troszkę czasu dla siebie...
Pedicure zaliczony:)

Bardzo nie lubię jak klientka nie powiadamia mnie o rezygnacji:( telefony przecież istnieją.... na szczęście bardzo mało mam takich przygód... i większość jednak dzwoni i informuje o zmianach- za co jestem wdzięczna.

Chciałam również serdecznie zaprosić na skorzystanie z oferty andrzejkowej:)

Przedłużanie rzęs metodą 1:1  teraz tylko 140zł!!!!!

Zabieg parafinowy na dłonie jedyne 20zł!!

A rzęski jakie wykonuję już poniżej na zdjęciach:) Serdecznie zapraszam!!!




Teraz odpoczywam w domku, na wygodnej kanapce z herbatką w ręku i oddaję się czytaniu Waszych komentarzy i postów....


Miłego wieczorku!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....