wtorek, 25 września 2012

LAMPA BEYOND

Na dobry wieczór....

Chciałam się z Wami podzielić wrażeniami i efektem wybielania zębów za pomocą lampy Beyond....

Długo czekałam by poddać się temu zabiegowi. Miałam mieszane uczucia i wybór między metodą nakładkową i właśnie lampą....

Wybrałam lampę z bardzo prostego powodu:) znalazłam bardzo korzystny groupon i skusiłam się....

Dookoła ludzie jak i specjaliście odradzali taką wizytę lub zapowiadali, że usługa nie zostanie wykonana poprawnie i efektywnie....

Stało się chyba inaczej:))


Dowody tego wstawiam poniżej. Efekt przed i po.


Miejsce i stomatolog, która dokonała mojej przemiany znajdziesz  TUTAJ!

Wstawiam zdjęcie jak to mniej więcej wyglądało....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....