wtorek, 14 lutego 2012

Coś dla urody....

W poniedziałek miałam przyjemność udać się na zabieg kosmetyczny twarzy do mojego ulubionego salonu kosmetycznego....

http://www.gabrielalacka.pl/pl/pielegnacja-twarzy-m-54.html

Po prostu niebo dla ciała i umysłu. Piękne wnętrze, relaksująca muzyka, profesjonalna obsługa i efektywne zabiegi na idealnie dobranych kosmetykach. Polecam każdemu :)




W towarzystwie zdecydowanie odprężającej muzyki wykonano mi demakijaż twarzy po czym zastosowano kwasy :)





Następnie wykonano peeling kawitacyjny :)




Nałożono jakieś wspaniałości, których bogate składniki zostały wtłoczone w skórę mojej twarzy bym była dłużej piękna i młoda:)))




Następnie nałożono maskę, podczas której został wykonany masaż...rewelacyjny z resztą ;)




Na samiutkim końcu zastosowano kremik matująco-nawilżający, który ma idealną konsystencję i sprawił, że moja cera była aksamitna.


 Po dobie od zabiegu mogę stwierdzić, że skóra jest delikatna w dotyku, promienista, nawilżona i sprężysta.:) Każdemu polecam taką chwilę relaksu to dobra inwestycja. Uzdrawiamy nie tylko ciało ale również naszą duszę, która dzięki odprężeniu i ciszy jest zregenerowana i gotowa do walki z problemami dnia codziennego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....