sobota, 15 czerwca 2013

Nowości...

Witam Was wszystkich po ogromnie długiej przerwie...
Nie jest to jeszcze ostateczny powrót ponieważ problemy z komputerem nadal mi ciążą i wszystko wskazuje na to, że przez miesiąc nie ustąpią...
Takze pozostaje mi tylko posiłkować się ipadem , a ten niestety nie jest najlepszy do pisania bloga,a jego kamerka zostawia wiele o życzenia....
Ale jak sie nie ma co się lubi to się lubi to co się ma:)

Jestem już w domu w No... Urlop udany choć jak dla mnie troszkę za długi:) nie zdążyłam się jeszcze znudzić nowym miejscem zamieszkania i chyba dlatego już po tygodniu chciałam wracać... Do tego co to za urlop bez ukochanego....

W miarę moich możliwości odwiedziłam rodzinę, znajomych ale i tak nie udało mi się zobaczyć ze wszystkimi:(((

Do No wróciłam z kilkoma prezentami i nowymi nabytkami... Jestem bardzo zadowolona z prezentu od mojej kochanej K... Bardzo mnie zaskoczyła podarunkiem i nie ukrywam, że bardzo mi przypadł do gustu i jak najbardziej będę używała...


Torba i portfel replika LV  bardzo, bardzo mi się podoba i jeszcze raz wielki buziol:***

Będąc w Pl zakupiłam sobie jeszcze puder bardzo dobrze recenzjonowany Ben Nye..jest to puder bardzo dobrej jakości...
Jestem z niego już po kilku razach bardzo zadowolona...spełnia on moje oczekiwania w 100%
 
Jego idealna, lekka, pudrowa konsystencja idealnie wykańcza makijaż, przy czym skóra zostaje matowa na długo i nie widać go wogóle na skórze.... Jego największym plusem poza matowym wykończeniem jest jego bananowy kolor...idealny do makijażu fotograficznego;). 


Jak na razie to tyle kochani....
 See ya;)




7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze te problemy z komputerem, jednak uda Ci sie rozwiazac szybciej niz w ciagu miesiaca- trzymam kciuki. Wypoczelas chociaz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości ! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś LV nie kręci ;p Ale całkiem fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ! nie wiem czy mnie kojarzysz, na początku września założyłam blog pisałam na nim dużo różnych notek związanych z moją pasją (wizaż/moda) właśnie oficjalnie ukończyłam naukę celująco zdobyłam wykształcenie "Make up Artist" :) dlatego też iż ja jestem twoim obserwatorem proszę o to żebyś i ty śledziła moje poczynania na facebook-u https://www.facebook.com/AnnaRakMakeUpArtist zapraszam do polubienia ;)

    Anna :)
    nie kiedyś http://diamond-sparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....