piątek, 5 kwietnia 2013

JUSTIN BIEBER - BERLIN 2013 CZ 1

Witam wszystkich ;) po długiej dość przerwie...

Niestety podczas urlopu miałam problemy z dostępem do internetu i dopiero teraz mogę podzielić się wrażeniem jak było na koncercie....

Otóż wyjechałam z Luzina o godz. 9.00 chciałam być w Berlinie trochę wcześniej..., a z resztą miałam tak wszystko zaplanowane, że w razie W miałabym kilka godz w zanadrzu by np. w razie awarii auta skombinować transport...
Koncert był dla mnie ważny... Już kilka mc wcześniej zakupiłam bilet i bardzo chciałam zobaczyć całe show na żywo....
W podróży towarzyszył mi mój kochany mąż i nasz wspólny kolega...
 W sumie pierwsze takie Święta Wielkanocy..w trasie :) ale nie zapomniane....




W Berlinie byliśmy koło godziny 16stej... Pod halą zbierały się tłumy....



Całe szczęście, że byliśmy wcześniej dzięki temu miałam pierszeństwo wejścia na halę i ku mojej radości miałam miejsce pod samą sceną...



Z wrażenia niestety zrobiłam tylko jedno zdjęcie :(((((((

dla chętnych kilka filmików z tego koncertu:))








3 komentarze:

  1. raczej za nim nie przepadam, ale cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie, tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetne przeżycie być na takim koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chyba mówiłam, że Ci zazdroszczę ! I to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....