sobota, 20 kwietnia 2013

CZY TO NIE SŁODKIE???:))

Dzień dobry w weekendzik :)))
Ja mimo, iż na razie nie pracuję zbyt dużo zawodowo, również cieszę się na te wolne dni... wtedy zawsze jesteśmy razem i naprawdę rodzinnie spędzamy czas...

A dzisiaj mam dla Was dwa zdjęcie, które zrobiłam dzisiaj rano:) po obudzeniu się wstałam i mój U.. wskazał na moje udo... a tam ... zobaczcie sami jakie znamię:)))



Rankiem moja księżniczka potrafi się jeszcze wgramolić do mnie do łóżka. Zawsze wtedy się wtula... i tym razem odcisnęła piętno na mojej nodze:) 
Myślę, że takie zdjęcie to fajna pamiątka....

2 komentarze:

  1. Super !!!! takie chwile miłe pamięta się przez całe zycie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Super :) Lalunia :) <3 Dzieci są cudowne :) Ja tez mam córeczkę,tez jest taka kochana jak Twoja
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....