poniedziałek, 18 marca 2013

PONIEDZIAŁEK

Witam wieczorkiem...
Pewnie teraz większość polskiej społeczności siedzi przed TV i ogląda jeden z lepszych seriali TVN-u "Lekarze":))

Mój poniedziałek był naprawdę udany:)))
W południe odwiedziłam wspaniałą dziewczynę...miło się rozmawiało, a tym samym moja mała princessa miała okazję pobawić się z nową koleżanką...
Ciekawe doświadczenie przebywać w innym kraju i uczyć się tu żyć...poznaje się nowych ludzi, którzy mają inne nawyki, kulturę...no i ta bariera językowa....ale jakoś dogadałyśmy się i tak jak pisałam wyżej były to naprawdę miłe odwiedziny....

Dzisiaj pogoda była piękna...dużo, dużo słońca i dodatnia temperatura...



I czekała na mnie w skrzynce kartka z okazji imienin:))) Pierwsza moja korespondencja tutaj:))
Dziękuję mojemu tacie i Ali;)





No i nadal dietowo...nie poddaję się...
Nie myślcie tylko, że to mój obiad ;) to tylko drugie śniadanie....



Miłego wieczorku wszystkim!!!!!!!!!!!!

4 komentarze:

  1. Oj chciałabym żeby ktoś zrobił dla mnie takie pyszne drugie śniadanko, sama niestety jestem wtedy w szkole i mam możliwość zjedzenia jedynie czegoś bardzo szybkiego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam wczoraj na Twojego bloga, dosłownie przypadkiem bo kliknęło mi się na Ciebie ( pisałaś na jakimś blogu komentarz ).
    A jak już się okazało, ze masz bloga to sobie weszłam z ciekawości ... no i zostałam.
    Fajny blog, tak "normalny" bez zbędnej nadętości, bufonady jak w przypadku niektórych gwiazd blogosfery ;)
    Cieszę się, ze trafiłam tu, i mogę powiedzieć.... że zostaję :)będę podglądać Twoje życie w Norwegii z nutką zazdrości, bo mimo iż Norwegia szalenie mi się podoba to moja "ciepłolubność" zdecydowanie wygrywa.
    Powodzenia
    serdecznie pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przemiły komentarz:) Ja również kocham lato...ale trzeba wybrać pomiędzy byciem razem, a życie na odległość...Dla mnie decyzja była z góry przesądzona:) Jak na razie zima bardziej słoneczna niż w Polsce;)

      Usuń
  3. taaa za granica jest wyższa szkoła jazdy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....