środa, 6 lutego 2013

HR LASH QUEEN MASCARA

Tak jak obiecałam pokażę Wam efekt przed i po użyciu maskary Lash Queen Heleny Rubenstein...
Tusz jest pogrubiająco-wydłużający...i świetnie spełnia swoją funkcję...
Jego plusy:
-super czarny kolor
-wydłuża rzęsy
-pogrubia je
-dobrze rozczesuje
-szybko wysycha na rzęsach
-fajna szczoteczka
-piękne opakowanie

minusy
-nie podkręca rzęs
-jak dostanie się do oka niestety podrażnia je
-cena 139zł

Jak widać lista jego minusów nie jest duża także z czystym sumieniem polecam:)


Przed



 Po




No i moje usta po makijażu permanentnym.... Co sądzicie o efekcie?? Powinnam jeszcze dopigmentować??




Tymczasem uciekam na małe kosmetyczne zakupy i życzę wszystkim miłego dnia!

3 komentarze:

  1. fajne masz oczy i ten kształt ust <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to! jest super, podkrecic mozna zawsze zalotka, wiec bardzo rownież polecam :) /B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zalotkę ale i też mam dziwne do niej uprzedzenia i nie używam:((( ale może czas zacząć hmm ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....