sobota, 15 grudnia 2012

WEEKEND.....

W końcu weekend:)
I tak się również ułożyło, że dzień wolny od pracy.... Tym lepiej bo dzisiaj szykuje mi się wyjście:)
Czyli mam cały dzień na przygotowania. Kreacja już jest teraz tylko kąpiel, włosy, make-up i gotowa.... Dzisiaj również moje lity będą miały swój debiut:)

Chciałam Wam jeszcze pokazać jaki prezent na gwiazdkę dostałam od mojego ulubiongo fryzjera w Luzinie w salonie Blanka....
Jest mi bardzo miło i produkty, które otrzymałam napewno mi się przydadzą i tym samym bliżej zapoznam się z ich działaniem...


Miłego dnia wszystkim....

1 komentarz:

  1. I like the helpful information you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and test once more here frequently. I'm somewhat certain I will learn lots of new stuff proper here!
    Best of luck for the next!
    Here is my web page ; how make money internet

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....