sobota, 21 lipca 2012

NAILS GEL

Niestety ten tydzień nie był dla mnie łaskawy :((( Niespodziewanie dopadło mnie zapalenie spojówek i jak się później okazało dodatkowo przywlekłam do siebie anginę........
Koszmarne 5 dni leżałam plackiem w wyrku i zbijałam temperaturę, która usilnie pięła się w górę, miejscami osiągając wynik 39,7
Nie było fajnie oj nie.......


Natomiast doskwiera mi jeszcze jeden problem. Chroniczny brak internetu, za który mogę pogratulować naszej komunikacji TP SA. Zakwalifikowali szkodę na okręg katowicki :D i tak czekamy i czekamy i dzisiaj się przyznali do pomyłki ale my nadal musimy czekać....bo łącza jak nie było tak nie ma......

Ale dosyć już moich żali  :) 

Mam kilka zaległości o..... 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarz i odwiedzinki.:*
Obiecuję również odwiedzić Wasze blogi....